Image Map

7 sep. 2012

Cactus Nail Polish - Magnesium

Holofredag, begränsad upplaga och grönt, hur mycket bättre kan det egentligen bli?!



Formulan på Magnesium är ljuvlig. Lite tjock men nästan heltäckande på ett ensamt lager. Har två på bilderna då det lös igenom lite på tipparna. 
Nu har jag inte sett lacket i äkta solljus ännu men i inomhusbelysning är holoeffekten lite mer subtil än i Boron





Beskrev formulan som ljuvlig och jag tycker likadant om färgen, LJUVLIG. Trivs i detta lacket, rätt på alla sätt. 




Inköpsställe: Begränsad kollektion som såldes via Cactus Nail Polish
Kollektion: Spectrum 2012

/Lela

21 kommentarer:

  1. Håller med dig helt och hållet. Ljuvlig är ordet :)

    SvaraRadera
  2. Otroligt vackert! Cactus har gjort ett bra jobb. Skit också, att jag missade när de släpptes. Var bakis. :/

    SvaraRadera
    Svar
    1. Och du vågar öppet erkänna att orsaken till att du missade släppet var att du var bakis?;)
      Hon har gjort ett väldigt bra jobb!

      Radera
  3. Fin grön nyans indeed. Själv jobbade jag när detta skedde.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nyansen är så vacker. Ah, du var också en av de stackarna som jobbade i söndags:(

      Radera
  4. Blir lite ledsen när jag ser hur fint det är på dina långa naglar, för jag har det ju inte! Av bilderna att dömma så känns det som en härlig nyans av grönt som känns väldigt naturligt, skulle det börja växa ädelstenar ur tallar skulle det se ut så här inbillar jag mig.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det var en djup och vacker beskrivning av lacket:)
      De börjar bli lite i längsta laget nu, snart dags att trimma dem lite igen;)

      Radera
  5. HA! Jag visste väl att du skulle gilla det! :)

    SvaraRadera
  6. Vilket härligt lack... Hur kunde jag missa släppet? Somnade på soffan en halvtimma innan de släpptes, en j*vla halvtimma.. =( Tack vare det missade jag det blåa och svarta lacket som var de jag var mest ute efter..

    SvaraRadera
    Svar
    1. Så jäkla retfullt:( Du får unna dig något annat lack du suktat efter länge istället!

      Radera
  7. Ljuvligt, ljuvligt! Alla rätt!

    SvaraRadera
  8. Supersnyggt! Måste dock fråga hur du lyckas få så långa fina naglar. Mina går av i kanterna och jag gillar när det är "rakt av", oval form är eg inte för mig...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket. Dessvärre har jag inget knep att dela med mig av då mina naglar växer som ogräs alldeles av sig självt. Klipper ner dem när de är allt för långa och filar dem kanske en gång varannan vecka. Önskar jag hade haft något hemligt tips att dela med mig av men det har jag inte...

      Radera

Lämna gärna ett spår efter dig innan du stänger dörren, ingen tycker om en fönstertittare;)