Image Map

5 sep. 2012

Spectrum ß

Mitt paket med Zoya-lack är fortfarande på rymmen:( Däremot hittade fyra andra väldigt intressanta flaskor hem till mig idag!


Magnesium, Astatine, Boron och Polonium

Lyckades knipa åt mig full kollektion av Spectrum ß. Den blåa Boron hade jag inte tänkt mig från början men när jag väl satt där och klickade hem de andra tog jag Boron också. 
Motivationen kom lite krypandes tillbaka i och med denna leverans, kanske var det lite  fler holosar som var botemedlet?

/Lela 

16 kommentarer:

  1. Boron tycker jag faktiskt är det som har sett mest intressant ut på förhand, så även om det inte är den du ser fram emot mest så kommer jag se fram emot din swatch! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Den kommer nog ikväll om jag lyckas fånga lite sol på naglarna efter jobbet idag. Började bakifrån med swatchningen:)

      Radera
  2. Åhh, dig är jag avis på! =)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Antar att du inte hann med att knipa alla då...:(

      Radera
  3. Ska bli spännande att se swatcher sen :D Mest på det blåa och svarta :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Boron kommer först ut om solen vill vara med och leka i eftermiddag.

      Radera
  4. Astatin dök upp i min brevlåda idag, ser väldigt fin ut må jag säga :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Astatin ser helt klart spännande ut:)

      Radera
  5. Jag har boron på naglarna just nu den är vacker som en sommardag kan inte du börja med polonium jag fick inte med den i mitt paket :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Polonium får nog låta vänta lite på sig, men var lugn den kommer:)

      Radera
    2. För första gången hade vi samma lack på naglarna samtidigt, vi borde plåtat :) såg att du uppdaterat länken till mig gulledej :)

      Radera
  6. Åh! Vad fiiiint det blev med etiketterna! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja de ser väldigt fina ut. Texten är lite svårläst på genomskinliga etiketter bara men vad gör väl det? Man ser ju lacket dessto mer:)

      Radera
    2. Jag önskar mig en bläckpatron till skrivaren i VITT i julklapp! ^^

      Radera
  7. Ska bli jättekul att se! Jag är så ledsen att jag inte hann shoppa :/

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh vad tråkigt att du inte hann med dem, du får njuta av alla bilder som kommer florera de närmsta dagarna istället.

      Radera

Lämna gärna ett spår efter dig innan du stänger dörren, ingen tycker om en fönstertittare;)