Image Map

8 sep. 2012

Cactus Nail Polish - Astatine

Skulle kunna vara en svart diamant, den gnistrar som en i alla fall.



Tre ganska tunna lager slutade det på innan jag blev helt nöjd. Är man riktigt petig skulle man kunna lägga ett fjärde men så petig var inte jag. 
Formulan på mitt Astatine var mycket bättre än på Boron och Magnesium. Jämnare på något sätt och inga pigmentklumpar. Torkar snabbt som attans trots sina lager, på ett par minuter var de torra nog för att kunna fota. Och det alltså utan överlack.





På bilderna ser det riktigt kolsvart ut, i verkligheten upplever jag det lite lite gråare. Men det är fortfarande ett svart holografiskt lack vi pratar om, bra jobbat Cactus!




Inköpsställe: Begränsad kollektion som såldes via Cactus Nail Polish
Kollektion: Spectrum 2012

/Lela

4 kommentarer:

  1. Är bilderna lampljus eller solljus?:) Om det är lampa undrar jag hur det ser ut i solljus. Nyyyfiken i en strut :D

    SvaraRadera

Lämna gärna ett spår efter dig innan du stänger dörren, ingen tycker om en fönstertittare;)