Image Map

24 sep. 2012

Det försvunna paketet!

Idag kom ääääntligen mitt paket från MBeauty Lounge. La beställningen den 6:e augusti och idag är det, nu ska vi se.... Den 24:e september tror jag bestämt att det är. Bättre sent än aldrig men jag tycker nog att det tagit lite väl lång tid. 

På så lång tid hinner man nästan glömma vad det var man hade klickat ner i den där kundkorgen. Och det skulle visa sig att det inte spelade någon större roll för alla lack jag hade klickat hem fanns inte i min beställning. Två av dem, O.P.I - Crown Me Already och It Is My Year var på ett eller annat sätt slut så de kom inte med. Istället har de gett mig en rabattkod på samma summa och skickat med O.P.I - You Glitter Be Good To Me som extra bonus. Det är inte så att jag speciellt ledsen alls för det faktiskt. 


Gone Gonzo!, Divine Swine och You Glitter Be Good To Me
Sen var det fem stycken Zoya lack, mina första av de märket. Alla pratar så gott om dem och Dual och FeiFei från deras senaste kollektion såg så läckra ut så jag var tvungen att testa dem själv. Att de sen inte är så brännhet nya längre är faktiskt inte mitt fel;)


Dual, Ivanka, Ray, Charla och FeiFei
Några andra rykande färska lack är lacken från IsaDoras senaste kollektion - Jewels Of The Orient. Slog till på erbjudandet på Åhlens, ta 3 betala för 2. 

Night Flight, Ancient Ruby, Persian Princess, Silk Road, Oasis och Peacock 
Någonstans känner jag att inspiration kommer flygandes tillbaka. Vill testa allihopa nu på en och samma gång. Så många nya vackra lack, så många ideér och så lite tid!

/Lela

11 kommentarer:

  1. Vet du, jag har bara hört illa om Mbeauty lounge så om jag var du skulle jag inte beställa från dem igen. Du fick ditt paket i alla fall, andra jag pratat med har inte varit så lyckosamma :( fina lack dock!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har inte läst eller hört något illa om dem innan och mina tidigare beställningar har kommit fram därifrån. Jag kommer nog testa lägga en beställning till får att testa och se. Men det får bli en mindre beställning så jag inte går miste om så mycket om de inte skulle komma fram.

      Radera
  2. Det verkar som det tar längre och längre tid för folk att få sina paket från MBeauty Lounge. Känns trist!

    Isadoras Jewels of the orient är en rikitg hit tycker jag. Många fin fin färger där och Zoya lacken spelar ingen roll att dom inte är brännheta för dom är lika fina för det :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Dethar poppat upp en hel del kritik mot dem under tiden jag väntat på mitt paket. Innan dess hade jag inte hört nåt om dem.

      Nej du har het rätt, det spelar ju egentligen ingen roll om de är nya eller inte. Känns trist bara när man beställer dem nya och de kommer hem så icke så nya;)
      Ja det är en kollektion de verkligen har lyckats med IsaDora:)

      Radera
  3. Härligt när det äntligen kommer fram! Kul att du hittade så många IsaDora-lack också. Jag har faktiskt inte hittat alla jag vill ha än.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åhlens i min stad hade alla färgerna hemma, ett stort ställ mitt i gången:) Vissaav dem hade jag redan så just för stunden nöjde jag mig med dessa sex flaskor:)

      Radera
  4. Vad kul med så många nya fina lack! :D
    Jag vet när du kan använda OPI You glitter be good to me ;)

    Har bara dåliga erfarenheter av Mbeautylounge tyvärr...
    Kommer inte beställa där igen.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag vet också när jag kan/kommer att använda det;)

      Varför säger alla de nu efteråt? det vore väl bra info att få innan man beställer?;)

      Radera
  5. Rabattkod... Pengarna tillbaka ska det ju vara om de inte levererat varan! Dåligt. Har du betalat med Paypal (eller ännu hellre kreditkort) så tycker jag du ska öppna ett ärende och begära pengarna tillbaka för lacken du inte fått.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Du har egentligen rätt men jag vet inte om jag orkar föra den diskussionen tillsammans med dem.
      Betalar alltid via PayPal när jag handlar på nätet, anser att det är både det lättaste och mest säkra.

      Radera
  6. Kul att de äntligen kom fram. Swatcha Zoyalacken nu! Haha, ser fram emot att se vad du tycker om dem. :)

    SvaraRadera

Lämna gärna ett spår efter dig innan du stänger dörren, ingen tycker om en fönstertittare;)