Image Map

9 sep. 2012

Cactus Nail Polish - Polonium

Woho, jag sparade verkligen det bästa till sist! Ibland kan man spara på saker för att sedan bli besviken. Jag känner mig inte ett dugg besviken!



Polonium har en underbar nyans som jag har svårt att beskriva, sjöjungfru är det som kommer närmst i huvudet. En regnbågsbeströdd sjöjungfru.
Torkar aningens matt, om det var grundtanken låter jag vara osagt men jag gillar det. 





Jag hittar faktiskt inte ord för att beskriva Polonium, vackert känns en beskrivning i underkant men i brist på annat nöjer jag mig med just vackert. 
Håller ni inte med?



Inköpsställe: Begränsad kollektion som såldes via Cactus Nail Polish
Kollektion: Spectrum 2012

/Lela

5 kommentarer:

  1. Underbart! Sjöjungfru är spot on!

    SvaraRadera
  2. Det är en mycket vacker sjöjungfrufärg:)

    SvaraRadera
  3. Så vackert! Jag tycker det här är lite av en kamelontfärg, för i mitt ljus ser det mer blåturkost ut, men jag vet att jag tyckte att det såg grönare ut när jag först såg det =)

    SvaraRadera
  4. Det här var superfint! Varför köpte jag inte det??

    SvaraRadera

Lämna gärna ett spår efter dig innan du stänger dörren, ingen tycker om en fönstertittare;)