Image Map

2 sep. 2012

Claudia - Glamorous Black

Och slutligen, grand finale på billiga veckan. Claudia - Glamorous Black avslutar med flaggan i topp.



Kolsvart med stora silverglitter i. Om man tillhör den mer vågade skaran av lackare så kan man komma undan med ett lager, jag har två. I övrigt är det samma egenskaper som hos Purple Shimmer, lite mindre klistrigt tack och lov.





Gillar att de tryckt ner så mycket glitter i det, finns inte en chans att det kan drukna här. Vad jag däremot saknar lite är glitter i någon annan färg. Lila eller rosa hade varit kul om det fanns i också.





Har ni fler förslag på olika tema veckor får ni gärna dela med er:)

Inköpsställe: Ge-Kås

/Lela

6 kommentarer:

  1. Du som är så fiffig kanske kunde ha en nailartvecka, med tutorials. Även om jag inte gör så mycket själv tycker jag att det är jättekul att se olika fina nail arts och få reda på hur ni gjort. Lite som att få veta hur trollkarlen gör sina trick. :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Fiffig, ha ha tack så mycket:) Nailart-temavecka låter inte helt tokigt däremot kräver det en hel del förberedelser. (måste få med mig sambon som får agera kameraman också) Men framöver kan det helt klart komma en sådan temavecka!

      Radera
  2. Japp, japp det här var helt klart snyggt. Skulle nog tittat lite noggrannare på Claudia flaskorna när jag var i Ullared.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Finns faktiskt en del fina i Claudias sortiment. Bland de riktiga budgetalternativen är Claudia ett bra alternativ.

      Radera
  3. Snyggt! Och det här påminner mig om att jag har ett gäng Claudia-lack som jag aldrig har provat, jag kanske ska ta tag i det snart..

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack. Gör det , kanske det gömmer sig en goding eller två:)

      Radera

Lämna gärna ett spår efter dig innan du stänger dörren, ingen tycker om en fönstertittare;)