Image Map

24 juni 2011

I väntans tider


Tomas är ute och fixar i trädgården, jag har plockat och donat här inne och killen sover. Kan inte göra mycket mer nu medans han sover så just nu sitter jag mest och väntar på att han ska vakna vilket borde ske vilken minut som helst. Strax lunchdags och hans mat- och sovklocka borde ringa;)

Midsommarafton var det visst idag ja. Det ska givetvis firas men jag vet inte var ännu... Vi är ivägbjudna till en vi inte känner (aldrig träffat) tillsammans med ett par vänner. Ska bli mycket spännande=) Men jag vet som sagt inte vart ännu för vi har inte fått någon adress, den kommer om en stund. 
Men kladdkakorna står i kylen och bara väntar så vi är redo! Snart iallafall, vill nog helst ta en dusch först och "piffa" till mig lite. 

William! Vakna nu så din mamma kan fortsätta med det hon hade tänkt.... Vakna!

/Lela

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett spår efter dig innan du stänger dörren, ingen tycker om en fönstertittare;)