Image Map

28 okt. 2011

Drömmarnas pojk


Stadens affärer hade kvällsöppet igår och efter att ha legat på soffan hela veckan trotsade jag mig själv och åkte in för lite shopping. Blev mest shopping åt William men det är kanske han som behöver det mest, vi andra i familjen har inte riktigt samma växttempo som honom, tack och lov;)

Ett urval av gårdagens shopping:  

            


Sen blev det ytterligare ett par vantar, ett par gröna jeans, en rödrutig skjorta och en grå kofta. Nu borde han vara rustad inför vintern. Lite shopping för min del blev det också, en bunte nagellack. Vad annars?;) Depends höstkollektion hade många lack som tilltalade mig så nu har jag samlat på mig godbitarna.
En mysig kväll på stan med hela familjen blev det, trevligt och välbehövligt för oss allihop.

Om gårdagen var mysig så har förmiddagen varit raka motsattsen. Vet inte vad eller vem som flög i honom men pannkaka blev det av alltihop. Han ville inte leka, inte sitta i famnen, inte sova, inte vara vaken, han ville precis ingenting. Så efter 30 minuters kämpande på golvet gav jag upp och efter ytterligare 30 minuters kämpande i sängen så somnade han faktiskt. Hoppas bara att han vaknar upp utan att vara fortsatt besatt, jag vill ha kul tillsammans med min son inte bråka med honom.


En drömmande pojk som längtar ut.


/Lela    

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett spår efter dig innan du stänger dörren, ingen tycker om en fönstertittare;)