Image Map

5 okt. 2011

Julafton=)


Tänk att det är julafton idag, ingen snö och ingen gran men trots det så är det faktiskt så. Det är julafton!! Iallafall för mig för idag kom min efterlängtade beställning från Beautyjoint.com (väntat hela 5 arbetsdagar;)) med vackra underbara lack.

   Hela försändelsen uppackat på diskbänken.

Nu var inte riktigt alla dessa till enbart mig, fick snällt dela med mig lite då vi var två som beställde och delade på frakten. Men 18 stycken fick stanna kvar och bo hos mig.

 Delar av metallickollektion fråm Kleancolor
Red, Mango, Yellow, Green, Sapphire, Purple,
Fuschia, Pink och Black.


   Kleancolor
Jazz Olive, Sweet Pea, Teal Marble och Pearl Silver


   Kleancolor
Holo Green, Chunky Holo Clover och Winter Wonderland


    Milani
Hi-Teech 3d holo och Key Lime Shine


Kunde inte bärga mig när postkillen lämnade av paketet utan var tvungen att öppna på en gång;) Av flaskorna att döma är jag nöjd med alla inköp utom möjligen Milani - Key Lime Shine.  Ser väldigt tråkig ut i flaskan och jag undrar lite varför jag fastnade för den på hemsidan.
Alla flaskor kom dessutom fram hela, rena och välfyllda. Läst att det har varit en hel del problem med just Kleancolorflaskorna annars.

Oj vad jag har mycket lack att testa framöver, beslutsångesten ligger redan tung på mina axlar. Men får erkänna att det är ett ganska trevligt problem=)

/Lela

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett spår efter dig innan du stänger dörren, ingen tycker om en fönstertittare;)