Image Map

17 okt. 2011

Picture Polish Giweaway hos Nageldraken


Nageldraken har en pågående tävling där man kan vinna 3 stycken lack från Picture Polish och regler som hon satt upp för denna giweaway  tyckte jag var kul, annorlunda och spännande. Klart jag då vill vara med och tävla=)

Reglerna för att få vara med är att man på ett eller annat sätt ska matcha sina naglar med sitt husdjur. Valfria tolkningar så länge det på något sätt finns en koppling mellan nagel och djur. 

Vårt hem huseras av en bestämd liten (ca 3 kg) madam på 9 år. Haft henne sen hon var sex veckor gammal så det är verkligen min lilla bebis=) 

  Sällskapssjuk till tusen=)

Men hur skulle jag då tolka henne på mina naglar?
Hon har en vacker färg som kanske inte är helt enkel att göra någon form av tribute till och måla katter på naglarna kändes ganska givet och tråkigt... 

Efter lite trixande, funderande och knåpande kom jag upp med det här:

  

  

Lackat med Kleancolors metalliclacker, mango som bas och yellow och red till nailarten. Mangon följer fint hennes mörkare ränder även om hon kanske inte glimmar riktigt lika mycket;)

  

 Någon som kan gissa hennes namn med hjälp av naglarna?

Japp, hennes namn är Muffins så mer talande och matchande naglar än så här kunde jag inte komma på. Både färg och motiv har en direkt koppling till henne=)

Så nu håller vi bara tummarna för att Nageldraken som är enhällig domare fastnar för just min design. 

/Lela

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett spår efter dig innan du stänger dörren, ingen tycker om en fönstertittare;)