Image Map

11 okt. 2011

Husqvarna?


Skrev ju för ett tag sedan här att vi funderade på att köpa en leksaksspis till William. Vi har inte kommit så mycket längre än funderingsstadiet, svårt att bestäma sig när det gäller sånt här;) Men har dock kommit fram till att det inte blir någon jabadabo-spis, såg den live idag och det går ju inte ens att vrida på rattarna på den. Nej den var inget att ha även om den är fin att titta på.



Däremot så möblerade jag om lite på hans rum igår, flyttade ut fåtöljen han hade där bland annat. Det var suverän under tiden jag ammade men det var ju ett tag sedan nu så den fyller liksom ingen funktion där inne längre mer än att ta förbaskat mycket plats. Den fick flytta in i vårt sovrum och ta förbaskat mycket plats där istället.
Under tiden som jag höll på där inne igår så fick jag en tanke, måste ju gå att göra något åt den tråkiga pallen han har där inne. En enkel tygklädd pall från IKEA som hängt med ett tag nu.




Varför inte göra något kul med den? Letade fram lite gamla tygrester, plockade ner symaskinen och satte igång. Det blev en spis, kanske inte en Husqvarna direkt men ändock en spis;)

      Min symaskin och jag är inte alltid bästa vänner, kanske syns;)

  

Vinner väl inget designpris men jag tycker nog ändå att det blev ganska bra, framförallt är den lite roligare nu än innan. William tittade skeptiskt på mig när jag visade honom den, se om han uppskattar den med tiden.

Hittade lite kort i kamerna som jag misstänker att Tomas tagit i helgen när jag var iväg, bjuder på dem också.

   Tokunge!!

  

   Nej jag är inte trött pappa, orkar visst vara uppe en stund till!

/Lela

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett spår efter dig innan du stänger dörren, ingen tycker om en fönstertittare;)