Image Map

31 okt. 2011

Swirls med gröna dots


Härligt med lite svengelska i rubriken, blir ofta det när det är i nailart-sammanhang;)

Var ett tag sedan jag pillade med en ordentlig nailart så jag tyckte det var dags nu. Letade lite inspiration på nätet och hamnade som vanligt hos www.broadwaynails.com. Ibland är det skönt att ha något att kopiera och slippa tänka och då tycker jag om deras designade lösnaglar. Denna gången fastnade jag för den här:




Så där nöjd... Kleancolors green metallic gör sig kanon mot CG liquid Leather men problemet ligger i "swirlesen", penslen som är i Kiss dekorlack är lite för lång för att jag ska ha kontroll över dem. Inte kan jag klippa av den heller för då kommer jag ju inte åt lacken. Måste införsakffa mig en riktigt smal pensel!




    


Mmmm...den får sitta till imorn men inte mer än så skulle jag tro.

/Lela 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett spår efter dig innan du stänger dörren, ingen tycker om en fönstertittare;)