Image Map

9 okt. 2011

Möhippa


Förra löradgen var Tomas på svensexa och igår var det min tur att vara på möhippa. Lång dag men väldigt rolig=)

Började redan vai halv tio på morgonen med kidnappning av blivande bruden, limosinfärd ner till Kallinge för första stoppet: Gokart.
Har inte kört gokart sen jag blev prejad av banan och fastsatt i ett träd för typ si så där 10 år sedan, då sa jag att jag aldrig skulle köra igen. Men igår kände jag att manfår ju offra sig lite för de andras skull och jäklar vad kul det va!! Kom inte till final, gör mig inget för jag är ingen tävlingsmänniska men förbättrade mina varvtider för varje heat som gick. Bruden blev efter lite gruff och krockar 4:a, till hennes förtret för hon är en tävlingsmänniska ut i fingernaglarna;)

Sen var det dags för lasergame och låt oss säga så här, vill man ha en garanterad förlorare så ska man ha med mig. För det var helt galet vad dålig jag var på detta, det roliga var att jag blev sämre och sämre för varje runda som gick. De två sista rundorna slutade det med minuspoäng för mig;)

Resten av kvällen spenderades med ansiktsbehandling för bruden, dricka, en himla massa limosinåkande, lite hemmafest och utgång.
Var inte hemma förrän klockan var halv fyra inatt, bra betyg på kvällen helt enkelt. Men jäklar i min låda vad trött jag är idag! För att inte tala om hur ont jag har i kroppen, benen känns som två telefonstolpar.

Har turen att ha en underbar sambo som tagit hand om sonen hela dagen så jag till att börja med fick sovmorgon till strax efter 11 och sen möjlighet att lägga mig på soffan ett par timmar på eftermiddagen. Fortfarande så trött att jag med lätthet skulle kunna lägga ner huvudet och somna igen. Någon bakfylla är det däremot inte att tala om, tack och lov. Men lite bakfyllemat i form av hamburgare och pizza tackade jag inte nej till så det är Tomas och fixar nu=)

En riktigt rolig dag men det får gärna dröja lite tills nästa gång för jag är inte gjord för fest som håller på hela dagen lång längre;)

/Lela



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett spår efter dig innan du stänger dörren, ingen tycker om en fönstertittare;)