Image Map

15 apr. 2012

ABC-Award

Fick denna ABC-utmaning från Brilliantnail. Inte en helt lätt uppgift att ta sig an men jag gör ett gott försök. Tack så mycket för utmaningen:)






Angelica är mitt namn.
Böcker älskar jag att läsa. 
Cash har jag sällan i min plånbok.
Dali är min favoritkonstnär.
Effektiv
Frukost fungerar jag inte utan.
Graviditetskilorna sitter där de sitter.
Husägare är jag, det andra huset i min livshistoria.
Intelligent blir jag sällan beskylld för att vara.
Jobbar igen efter att varit hemma i nästan 2 år.
Körkort innehar jag.
Lagom är ett bra uttryck.
Marabou är min första last.
Nagelnörd ut i fingerspetsarna.
Opererad har jag aldrig blivit.
Pedant får jag ofta höra av andra.
Quito är Ecuadors huvudstad.
Röd Prince är min andra last.
Sprit dricker jag ytterst sällan.
Tomas heter min käraste sambo.
Uppmärksamhet är trevligt att få.
Varm är jag när jag sover.
William är min underbaraste son!
Xbox har vi till salu, någon?
Yrkesutbildning saknar jag.
Zombiefilmer är inget för mig.
Ångest i lätt form drabbas jag ofta av.
Ärlighet är något jag eftersträvar.
Ömsar ibland skinn inuti händerna.

Väljer att inte nominera några nämnda personer. De som läser och är sugna på att sammanställa en ABC-lista själva får gärna känna sig nominerade av mig. 

/Lela

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett spår efter dig innan du stänger dörren, ingen tycker om en fönstertittare;)