Image Map

29 sep. 2008

Börjar röra sig


Det känns så iaf. De ringde från ett bemaningsföretag nyss som jag var i kontakt med tidigt i våras. Nu har de öppningar igen och är fortfarande intresserade av mig. Men nu vet inte jag om jag är intresserad...men jag fick ett tag på mig att fundera. Usch, nu blev det jobbigt på andra hållet istället. Ja ja, bättre det iaf... Skickat ytterligare en ansökning idag där tiden går ut imorgon. Se om det händer nåt där oxå kanske?

Helgen har varit bra. Fredags hämtade jag Tomas från flyget sen gick vi ut och åt. En runda på O´learys sen hem. Lördagen hade vi folk hemma, åt middag och spelade spel. Trevligt. Igår var Tomas, jag och Lovisa på IKEA och mediamarkt i Kalmar. Blev inte mycket shoppat för min del, men det behövdes inte. Mest kul att bara komma iväg en runda.

Idag har jag varit borta i lekparken(?!) och busat lite med Williot och Kickan. Vilken unge!! Busfrö så det skriker om det, och vindruvor gillar han oxå;) Kul att träffa henne, inte så ofta vi får schemana att gå ihop längre. Får ta vara på den tiden som faktiskt funkar.

Nu ska jag slänga i mig nåt i magen innan jag kör till jobbet. Jobbar 14-19 ikväll. Ganska skön tid, varken öppning eller stägning. Jobbar där precis mitt i mellan=)

/Angelica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett spår efter dig innan du stänger dörren, ingen tycker om en fönstertittare;)