Image Map

2 sep. 2008

Dötid


är verkligen det jag har nu, ska strax åka o jobba. Drygt med att börja så här sent om dagarna. Blir så mycket tid över mitt på dagarna som jag inte riktigt vet vad jag ska göra med. Finns säkert hur mycket som helst att göra, typ städa och fixå o så men jag är inte den typen av människa. Ska jag jobba så jobbar jag, ska det städas så städar jag... men inte bara en liten stund här och en liten stund där. Allt eller inget. Får lixom inte för mig nåt annat än att sitta och surfa runt på nätet och prata med Tomas på jobbet.

Ingen samtal än så länge, dumma dumma mobil som inte ringer.... Om jag stirrar på den tillräckligt länge, ringer den då tror ni? Hmmm...

Nej nu är det dags att börja köra till jobbet. 14.15 - 19.15 står på schemat idag. Se vad sdom ska göras när man kommer dit, knappast någon risk att det inte finns att göra menar jag;) Men det är ganska skönt, blir aldrig långtråkigt i den bemärkelsen.

/Angelica 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett spår efter dig innan du stänger dörren, ingen tycker om en fönstertittare;)