Image Map

11 sep. 2008

Jaha?


Då sitter man här igen... Gick att somna sen igår men det krävdes lite vänd och snurr i sängen innan ögonen trillade igen. Som sagt tur att man inte jobbar heltid just nu. Fast då hade jag kanske å andra sidan varit så trött så jag somnat om kvällarna precis som hjärtat mitt...

Idag orkar jag inte ta mig för nåt här hemma innan det blir jobb. Känns som en trist dag idag tyvärr. Håller tummarna för att det kommer att ändras under dagens gång. Men jag vet ju vad som väntar när jag kliver innanför dörrarna där ute. Puh... Trodde våra såna perioder var över nu efter sommaren men nix. Argh... Kan saker och ting aldrig flyta på jobb?

Ska inte sitta och dravla för mycket, blir bara massa negativitet. Har jag inget positivt att säga kan jag likväl vara tyst.

/Angelica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett spår efter dig innan du stänger dörren, ingen tycker om en fönstertittare;)