Image Map

11 sep. 2008

Sömnlöshet


Fattar verkligen inte vad det är för fel på mig....det går verkligen inte att sova. Pissdrygt rent ut sagt. Vill vara som Tomas, lägga huvudet på kudden och somna. En annan vrider och vänder på sig i en halv evighet känns det som.
Tror jag vet varifrån min sömnlöshet kommer till stor del men kan göra föga åt det. Tankarna snurrar som om de gick på speed eller nåt. Det är då själva fan att det ska vara så förbannat svårt. ARGH!!! Tålamod, ja jo just det, gått för lång tid för att mitt tålamod ska finnas kvar tyvärr. Men det är väl bara att inse, är inte så attraktiv på den marknaden.

Kom till jobbet idag och möttes av ett smärre kaos. Fullt med folk precis överallt, inte kunder dock utan "diverse" butikschef från distriktet som befann sig hos oss för att hjälpa till. Jippie! Hade varit bättre om de hjälpt oss med alla pallar som kom idag med varor. Nu har vi istället typ 15 pall inne i butiken som vi helt enkelt inte hann med idag, skoj nästan jämt. Nej, det är inte ett dugg jävla kul längre. Får ont i magen bara av att tänka på skiten....Vad göra?

Tur man har det lugnt och skönt hemma iaf, en fridstad att komma hem till. Det är lycka det. Tack mitt hjärta och förlåt för att jag är disträ, men du vet varför.

Jaha vad ska man hitta på nu då i 2-3 timmar innan John Blund hittar hem till mig? Läsa allt som finns på Aftonbladet 4 gånger om? Suck... Muffins ligger bredvid mig i soffan och håller på att somna hon oxå. Hela huset sover utom jag..... Vilken negativitet jag sprider omkring mig idag, usch och fy. Jag som egentligen innerst inne är en positiv och glad tjej. Den tjejen har lite svårt att hitta ut just nu bara.
"Come out Come out wherever you are"

/Angelica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett spår efter dig innan du stänger dörren, ingen tycker om en fönstertittare;)