Image Map

30 sep. 2008

Pannkakor


Jobbet gick bra, inte speciellt mycket folk men de som hade hittat dit i dagens ösregn handlade. Klirr i kassan=)
Stod de tre sista timmarna i kassan och hade inte speciellt mycket att göra så jag letade upp learningkurser som de lagt upp på intranätet. Hann göra 2 ½, tror det var 6 st totalt. Lite kul, detta är kurser på sånt som man gör dagligen. Kontanthantering, beställningsystemet osv. Kurserna är egentligen till för de nyanställda men vi ska alla ha gjort dem. behöver jag tilläga att jag blev godkänd?;) Var ett bra tidsfördriv iaf.

Kvällen har bjudit på pannkakor och film i soffan. Middagen var nästan färdig när jag kom hem, bara att sitta ner och äta. Mumma=)
Imorgon är det jobb igen. Sen förhoppningsvis fika med Malin, vi får se hur dagen utvecklas för hennes del. Varit en tung dag idag kan jag tänka mig... Men det hade varit trevligt med en fika innan hon åker igen. Håller tummarna.

Snart blir det nog sängen för våran del, ska se om jag kan lura med mig Tomas på en omgång kort först bara. Utan att han blir allt för tjurig om han förlorar;) Wish me luck!!

/Angelica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett spår efter dig innan du stänger dörren, ingen tycker om en fönstertittare;)