Image Map

13 juni 2012

Från andra sidan jorden.

Idag kom ett efterlängtat paket till mig, från andra sidan jorden:) Mina allra första Ozotic hittade hem till mig fortare än vad jag hade räknat med.


La en beställning samma dag som skattepengarna kom, dvs för 1½ vecka sedan. Igår ringde DHL och sa att de hade ett paket att leverera (plus lite pengar att betala för det hade visst blivit uppmärksammat i tullen). Tycker jag är snabbt jobbat. 


Vad jag däremot inte gillade lika mycket var deras emballage. Nog för att det var välpaketerat men jag vill inte ha tidningskonfetti över hela mitt hem bara för att jag packar upp ett par flaskor nagellack.




Vill ni se en bild på skönheterna?:) Klart att ni vill!


532, 534, 513, 518, 509, 533, 528, 531 och 526.
Dessa tillsammans med Depends holografiska kollektion har räddat hela sommaren/höstens holofredagar:)


/Lela

21 kommentarer:

  1. Svar
    1. Picture polish. Var den sidan som hade flest hemma att välja på just när jag ville beställa.

      Radera
  2. Förresten misstänker jag att det kan vara större risk att det blir tullavgifter om man får det via DHL eftersom dom kräver riktiga tullhandlingar på allt gods.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Aha, ju du borde ju veta om någon;) Det är ju lite trist då att man inte kunde välja något annat fraktsätt. Visst är det bra att göra rätt från sig men det blir lite dyrt;)

      Radera
  3. Blev det beställning från Australien alltså? Jag mins frakten därifrån som hutlös! Hade inte Overall Beauty alla du ville ha?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det blev Picture Polish, de är väl australienska? I vilket fall som helst betalade jag med austrilenska dollar. Frakten var absolut saftig, 33 dollar för 1-9 flaskor.
      Overall Beauty var jag inne och kikade på, minns faktiskt inte varför jag valde just Picture Polish över Overall Beauty. Det jag minns var att Ilarowe var billigare i frakt men knappt hade något inne på lager.
      Är sugen på en sändning till så får ha Overall Beauty i bakhuvudet. Du rekommenderar sajten eller?

      Radera
    2. Jag har inte beställt därifrån själv än, det har bara inte blivit av för llarowe har haft det jag velat ha när jag kikat där. Men jag hade inte tvekat om Overall beauty om de hade haft nått i lager som llarowe saknat, har inte hört nått ont om dem.

      Radera
    3. Llarowe var det rätt utplockat hos, jag testade och la en liten beställning på två stycken hos Mei Mei Signatures. Ska bli intressant att se hur det kommer funka.

      Radera
  4. OMFG!! Lack-orgasm!!

    VAD kostade hela härligheten???

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ha ha, ja lack-orgams it is:)
      Ja det var inte den billigaste beställningen jag lagt om jag säger så;) i svenska kronor räknat (inklusive tullavgiften) gick hela kalaset på ca 1200:-.

      Radera
  5. Läckra!! Du får gärna hotja till någon gång när du ska beställa så kanske jag kan hänga på :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Visst är dem:) Absolut, fundera på om det är något speciellt märke du söker så kan jag nog fixa en beställningen från rätt sajt;)

      Radera
  6. Niiiiice! Vill också, men orkar aldrig vänta på paketen... ^^

    SvaraRadera
    Svar
    1. Du, de är värda väntan. Jag looovar:D

      Radera
  7. Dör lite av avundsjuka! Vilket paket!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej inte dö, vi skulle sakna dig så!!! Man ska bli lycklig av nagellack;)

      Radera
  8. Den leveransen skulle man ju inte tackat nej till direkt :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Man skulle inte det va?;) Jag blev så glad så jag hoppade jämfota när jag öppnade:)

      Radera

Lämna gärna ett spår efter dig innan du stänger dörren, ingen tycker om en fönstertittare;)