Image Map

14 nov. 2013

China Glaze - Unrefined

Jag gillade ju verkligen In the Rouge, ett lätt galet grönt strukturlack utan glitter i. Unrefined kommer från samma kollektion men har en snällare och mer lättsam nyans. 



Lite starkare än babyrosa men inte långt därifrån. Just den här strukturvarianten gillar jag, den utan glitter i. Gillar i och för sig de med glitter i också. 




Lite klumpigt att lacka med, flyter inte på som smör direkt. Men inte heller så det kommer blod ur ögonen eller rök ur öronen. 




Inköpsställe: Transdesign.com
Kollektion: Texture 2013

/Lela

6 kommentarer:

  1. Bättre än de flesta ur kollektionen för mig, men de är fortfarande lite för "bajsiga" för min smak...

    SvaraRadera
  2. Njae, jag gillar nog de glittriga mer. Eller så är det för att detta är rosa? hmm.. =)

    SvaraRadera
  3. Jag gillar också denna kollektion av CG, köpte faktiskt alla ur den. Jag gillar också de med glitter men gillar ju givetvis även denna, som jag säger är motsvarigheten till kräm hos texturlacken. Jag tycker denna rosa är lite kul eftersom den färgmässigt känns feminin medan det ruffa gör att den känns mer edgy. :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Har bara införskaffat två stycken än så länge men är sugen på fler. Framför allt kanske den svarta, den såg väldigt läcker ut. Tror det var hos dig jag såg den, kan det stämma?

      Radera
  4. Hm.. Jag vet inte riktigt vad jag tycker om strukturlack. Det ser intressant ut men jag är ju inte speciellt förtjust i när glitterlack blir skrovliga och detta är väl lite samma känsla..? Nu har ju jag visserligen varit borta i ett år så det kanske är något som kommer att "växa på mig"..

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nejmen se vem som är tillbaka:) Vad glad jag blev och kanske en smula överraskad. Men allra, allra mest glad:)

      Radera

Lämna gärna ett spår efter dig innan du stänger dörren, ingen tycker om en fönstertittare;)