Image Map

8 nov. 2013

Dance Legend - Cosmic Rainbow

Hade nästan glömt bort att jag hade ett holografiskt lack från Dance Legend kvar otestat, hur man nu kan glömma nåt så vackert vet jag inte... Men nu får ni ju njuta av den denna holofredag och det är något positivt hoppas jag. 


Mellanlila, superholografiskt, jäkligt snyggt lack. Behövs det fler ord eller räcker det med bilderna? De borde tala för sig själva, avgör själva. 



Vad som gör Dance Legendlacken än mer älskvärda är att de har så tjock formula att den nästan täcker på ett lager. Med lite kortare och samlare naglar behövs det inte mer än ett lager. Det tycker jag är smått fantastiskt av ett holografiskt lack. 



Inköpsställe:  Dancelegend.com
Kollektion: New Prism

/Lela

23 kommentarer:

  1. Härligt lack. Äger inget sånt, knappt nån holo alls. Måste inhandlas.

    SvaraRadera
  2. Ojojoj det här är ju bara såååå snyggt!! :-) Underbar färg och holoeffekt.

    SvaraRadera
  3. Wow!!! Gode tiiid så jäkla SNYGGTT!!!! :D
    ...fast klart, det visste Du väl att just JAG skulle tycka förstås?! ;)

    /Annika F

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ha ha, ja det kunde jag faktiskt ha räknat ut;)

      Radera
  4. Påtar på önskelistan till tomten. Det här får nog finnas med högt på listan. :)

    SvaraRadera
  5. Åh så snyggt! Det här har stått min önske lista länge, länge. Jättevackert!

    SvaraRadera
  6. Hur kunde du glömma bort denna skönhet ;) så snyggt, vill verkligen ha detta

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag vet faktiskt inte riktigt hur jag kunde glömma bort denna, eller glömma bort är väl kanske att ta i men låtit den bli stående;)

      Radera
  7. Hjälp så fint! Och vilka underbara bilder!

    SvaraRadera
  8. Verkligen min favorit ur kollektionen. Älskar den här typen av lila. Köpte dock CC Eternal Beauty istället och antar att det räcker som substitur... Kanske :P

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jämförelse kommer imorgon, bara för er skull;)

      Radera
  9. WOW, detta är ungefär hur snyggt som helst!! :D I vanlig ordning blir jag nyfiken hur likt det är CC - Eternal beauty? Kan denna vara snäppet mörkare tro?

    SvaraRadera
  10. Fantastiskt vackert! Mäktiga regnbågar :)

    SvaraRadera
  11. Wow! Vilka regnbågar!!! Så himla snyggt!!

    SvaraRadera
  12. Wow, så galet snyggt! Vilka regnbågar! Vilken färg!

    SvaraRadera
  13. Tycker absolut att bilderna räcker, det är verkligen ett fantastiskt lack!

    SvaraRadera
  14. Fasen vad grymt! Det här vill jag ha!

    SvaraRadera

Lämna gärna ett spår efter dig innan du stänger dörren, ingen tycker om en fönstertittare;)