Image Map

7 nov. 2013

Colorama - Pow Green

Ni vet hur man ibland kan irritera sig på att namnet på lacket inte alls överensstämmer med innehållet i flaskan? Här kommer ett lack som inte kunde varit bättre namngivet, Pow Green. 



Vibrerande gul-grönt krämlack som täcker på två lager. Jag hade på ett tredje av gammal vana och för att vara på den helt säkra sidan. Tunnare partier har en tendens att bli tydligare på bild än i verkligheten. 




Väldigt enkelt att lacka med, hamnar precis där jag vill. Med ett lager Seche som avslutning så blir de underbart glansiga och svåra att motstå. 




Inköpsställe: H&M

/Lela

9 kommentarer:

  1. Man kan ju inte annat än att älska dom här knalliga gröna lacken!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Håller med, det är bara att älska:)

      Radera
  2. In your face! :) Älskar't.

    SvaraRadera
  3. Särskilt jättegrönt var det ju inte, men färgen är riktigt härlig likafullt!

    SvaraRadera
  4. Detta har jag och det är en underbar färg. Synd bara att flaskan är så liten och att mitt hm tycks ha glömt bort att man faktiskt kan rea bort detta märke också... Fullpris tycker jag inte de är värda.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad kostar de i fullpris, runt 40 kr? Nja kanske inte just detta är värt det men deras polka dot lack tycker jag nog är värda sitt fullpris.

      Radera
  5. Haha jag älskar lacket och namnet :)

    SvaraRadera

Lämna gärna ett spår efter dig innan du stänger dörren, ingen tycker om en fönstertittare;)