Image Map

1 nov. 2013

China Glaze - When Stars Collide

Om Get Outta My Space var skör och krispig så är When Stars Collide raka motsatsen. Mörk, murrig och lite mystisk. Ett ypperligt lack att fira holofredag hos Skimmerskuggan på. 



Rätt ord är kanske egentligen vampigt även om man inte brukar beskriva hololack på det viset. Helt rätt så här i hösttider så det var nog vettigt av mig att spara lite denna för i ärlighetens namn så var det ju nu ett tag sedan kollektionen lanserades. 




Tjock formula som täcker fint så länge jag lägger det direkt på bar nagel. Med baslack så upplever jag holosjuka på samtliga lack från Hologlam. 
When Stars Collide är urtjusigt, gillar det skarpt. 




Inköpsställe: Transdesign.com
Kollektion: Hologlam 2013

/Lela

17 kommentarer:

  1. Såååå himla snyggt! :-) Har inte testat mitt än.....hemska tider....;-) Måste ändra på det snart känner jag.

    SvaraRadera
  2. Jag måste vara den enda som inte testat ett enda lack ur Hologlam kollektionen... Men jag väntar faktiskt på en leverans av två av lacken, så snart får jag också prova :) De är toppenfina!

    SvaraRadera
  3. Fantastiskt vackert! Det har jag inte fattat om detta lack förrens nu! Upp på önskelistan :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hoppas tomten är snäll i år då:)

      Radera
  4. Mycket fint. Har inte heller nåt av dessa, men borde ändras.

    SvaraRadera
  5. Det här är så satans fint rent ut sagt!

    SvaraRadera
  6. Verkligen snyggt. Snygg färg och holoeffekten på denna kollektion är riktigt fint!

    SvaraRadera
  7. Jag är riktigt förtjust i det här. Och visst är det kul med holo och vampigt på samma gång? :)

    SvaraRadera
  8. Tycker den här färgen är helt fantastisk och önskar den bodde i mina lådor!

    SvaraRadera
  9. Det e super snyggt, skulle åxå vilja äga en sådan skönhet :)

    SvaraRadera
  10. Åh, jag måste ju beställa detta! Det var slut när jag gjorde min beställning av Hologlam-lacken. Det är galet snyggt!

    SvaraRadera
  11. Så fint! Det är en av mina favoriter i kollektionen!

    SvaraRadera
  12. Det här är så snyggt! Utan tvekan ett av de finaste hologlammen...

    SvaraRadera

Lämna gärna ett spår efter dig innan du stänger dörren, ingen tycker om en fönstertittare;)