Image Map

19 nov. 2013

Depend - 2079

Nej men titta vad som gömde sig bland alla kort i arkivet (har just nu ca 100 bilder i arkivet som jag måste tag i och göra färdiga för publiceringar). Depend - 2079.



En grå-lila historia som faktiskt faller platt i mina ögon. Det började så bra med 2085 och 2086 men sen gick det utför med 2089 och nu då 2079. 
Färgskiftningarna går som sagt mellan lila och grått och kanske en liten hint av grönt också i mer extrema vinklar. 





Den fria kanten har börjat titta fram och inte så lite heller. Bilderna är tagna dag två men lacket krympte en bra bit redan när jag tog på topplack. Nej det blir inget toppbetyg på 2079.




Inköpsställe: KICKS
Kollektion: Chameleon collection 2013

/Lela

11 kommentarer:

  1. Det var ok tycker jag och 2089 gillade jag skarpt. Men dom sitter ju som blaha blaha.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det är förvånande hur dåligt de sitter och hur mycket de krymper. Upplevt krympning på alla Chamelontlacken, dock inget lika illa som detta.

      Radera
  2. Det här var ju inte så himla spännande kanske.

    SvaraRadera
  3. Men oj vilken krympning! Inte så kul...

    SvaraRadera
  4. Jag har aldrig varit något stort fan av duokroma lack, och det här får mig inte att bli mer sugen heller faktiskt.. Fast krympningen var verkligen lite i värsta laget, tror aldrig jag har varit med om något så illa!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Detta är verkligen inget plus i kanten för lacket, det är under all kritik att det krymper så här mycket. Nog det värsta jag varit med om också.

      Radera
  5. Jag gillar den duochroma effekten men trist att de krymper så mycket och hållbarheten är sådär.

    SvaraRadera
  6. Jag tycker den duokroma skiftningen är fin, men jag har tillräckligt med liknande lack så jag kände inte att jag behövde detta.

    SvaraRadera
  7. Nja, det här var verkligen inte ett lack för mig. Det är något med skiftningarna som jag inte gillar.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Den ser mest bara grå och tråkig ut tycker jag.

      Radera

Lämna gärna ett spår efter dig innan du stänger dörren, ingen tycker om en fönstertittare;)