Image Map

2 nov. 2013

Colorama - Wine Shimmer

Ibland börjar jag fundera på mitt egna omdöme, som till exempel när jag köpte Wine Shimmer. Hur i hela friden tänkte jag där?



Gillar förvisso glitter, prismatiskt glitter är nästan alltid ett plus. Jelly har jag börjat trivas i men röd jelly? Nej det var verkligen inte min grej, det prismatiska gör inte saken bättre. Snarare sämre, hur det nu är möjligt. 




Tre, kanske fyra lager. Och så är den mer hallonröd än vinröd, inte ens namnet blev rätt här. 



/Lela

6 kommentarer:

  1. Det här hade jag på mig igår, jag gillar det. Men på mig blev det väldigt skirt och penseldrag.. Jag tror det kanske är snyggare med underkläder.

    SvaraRadera
  2. Jag tycker det ser fint ut på dig.

    SvaraRadera
  3. Jag tycker den ser fin ut, men så är jag ju ett fan av jelly också. :-)

    SvaraRadera
  4. Tycker det såg jätte snyggt ut

    SvaraRadera
  5. Jag brukar använda detta i två lager på ett djupt vinrött lack, då blir det supersnyggt!

    SvaraRadera
  6. Jag hade aldrig parat ihop texten med bilderna, lacket ser ju så vackert ut! Gillar det verkligen, hallonrött är ju så fint.

    SvaraRadera

Lämna gärna ett spår efter dig innan du stänger dörren, ingen tycker om en fönstertittare;)