Image Map

22 nov. 2013

NABI - Dark Purple

Varför hade jag inte med denna skönhet på den lila holojämförelsen? Den hade stått sig i konkurrensen. 



Till skillnad från några av de andra Nabi jag testat så täcker denna på bara tre lager. Och att jag skriver bara är för att en del av de andra kräver det dubbla. 




Härlig intensiv lila med spridd holoeffekt. Det är inte de där galna regnbågarna men den får ihop det till regnbågar så då är jag nöjd. Allt som allt är jag mer än nöjd med Dark Purple, färgstarkt holografisktlack som kräver lagom mycket arbete. 
Ni glömmer väl inte att kika in hos Skimmerskuggan under dagen för att se fler holosar denna holofredag?



Inköpsställe: eBay.com

/Lela

15 kommentarer:

  1. Vilken underbar lila! Jag gillar dessutom när holon är "spridd" :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Spridd holoeffekt kan vara minst lika snyggt, beror lite på vilket humör jag är på;)

      Radera
  2. Ett lack i min smak, lila och holo är min melodi! :)

    SvaraRadera
  3. Så jäkla snyggt, gillar att det är så starkt lila

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag också, var därför jag föll för Nabis holografiska kollektion. Nästan alla lacken är väldigt färgsprakande för att vara holografiska.

      Radera
  4. Underbar lila färg, och sen holo på det dessutom!

    SvaraRadera
  5. Åh, det här var riktigt snyggt!

    SvaraRadera

Lämna gärna ett spår efter dig innan du stänger dörren, ingen tycker om en fönstertittare;)