Image Map

19 nov. 2011

H&M - Nice N´Naughty

Nice N´Naughty är ett grafitgrått skimmerlack för det absolut överkommliga priset 39,50:-. 
Ett riktigt trevligt lack med bra egenskaper och framförallt snygg färg. Enda nackdelen är H&Ms idiotiska korkar som knappt går att hålla i när man lackar!! Jag tycker de är så klumpiga och otympliga att det är svårt att få någon ordentlig känsla under tiden man lackar. Vet att många tycker illa om Isadoras wide brush men H&Ms korkar är ett större irritationsmoment för mig. Finns det fler som känner som jag?

Nog skällt, nu visar vi upp lacket.





Jag gillar detta, framförallt skimmret i det. Det är ingen unik nyans vilket jag insåg när till och med jag har ett lack som ser ut att vara väldigt väldigt likt i min lilla samling. Inte gjort en jämförelse mer än i mitt huvud ännu men det kommer snart, måste stilla min nyfikenhet.
/Lela       

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett spår efter dig innan du stänger dörren, ingen tycker om en fönstertittare;)