Image Map

11 nov. 2011

Depend 58

För första gången tänkte jag att jag också skulle hänga på tåget och fira holofredag:) Nu är ju inte min samlig av hololack den största utan snarare den minsta så mitt urval är inte så stort utan för hålla tillgodo med det som finns.

Depend 58 är ett skirt ljuslila lack med hologlitter i. Holoeffekten är inte så man trillar av stolen direkt men den finns där utan att man behöver leta med lupp. Jag är ju newbie på denna typen av lack så varför inte börja med ett lite snällare lack?;)


Tre lager på bilderna och det anas fortfarande VNL, ett eller två lager till hade nog inte gjort någon skada. Positivt är att det torkade fort så det gick ändå förhållandevis fort.   
Antar att den här "prickiga" holoeffekten är vad man kallar för scatterd holo, varje glitterpartikel jobbar på egen hand. 

Som nybörjare av holo kan jag inte annat än att gilla detta, är en effekt som jag inte är van vid. Visst önskar jag att det hade kunnat vara lite "oumpf" i det men det kommer andra lack med mer effekt så för tillfället är jag nöjd:)
Fota holo har jag förstått inte är det enklaste men tycker ändå att jag lyckades OK.


  
Om någon blir sugen på Depend 58 så är det bara att rusa till närmsta butik med Dependlack för detta finns fortfarande att köpa.
/Lela   

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett spår efter dig innan du stänger dörren, ingen tycker om en fönstertittare;)