Image Map

4 nov. 2011

Depend 193

Har ni börjat tröttna på alla Dependlack? Jag har gjort det, framförallt alla dessa gamla färger som inte ens finns kvar längre. Men snart, snart har vi tröskat oss igenom alla gamla uvar och börjar komma in på de mer aktuella. Som deras höstkelloktion där jag hittat en del pärlor=)

Idag är det dock fortfarande lila Depend som gäller och detta tycker jag om. Depend 193 (nej, tyvärr det finns inte heller längre), ett mellanlila metalliclack. 


Har inget negativt alls att säga här. Bra formula, opakt på ett flödigt lager och torkar snabbt med en fin finish.
Om någon lagt märke till min knäliga långfingernagel så är det ett
bevis på att jag inte har i köket att göra;)

    
Är inget unikt lila metalliclack, finns andra lila som är mer intensiva och intressantare. Men för de pengarna de kostade när jag köpte det så var det helt klart ett bra köp. 

/Lela  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett spår efter dig innan du stänger dörren, ingen tycker om en fönstertittare;)