Image Map

27 nov. 2011

Tjejfest


Tjejfest igår, bakis idag. Men i ärlighetensnamn så var kvällen värd att vara lite dålig idag för jag hade väldigt roligt:) 
Först var det fördrink, sen middag bestående av olika typer av pajer, mer dricka och sittningen avslutades med en underbar efterrätt. En semifreddo som var gjord på maräng och nutella, MUMMA!!:) Åt så jag nästan skämdes en smula.

Efter det var ännu mer dricka, drinkar av alla dess sorter och en och annan liten shot. Alkoholintaget varvades med ett galet roligt spel, Med andra ord. Inte spelat det innan vilket gör mig lite ledsen för det var vansinnigt kul:)



Så om det är någon som funderar över julklappar till mig/oss så står detta högt upp på listan! Hann bli ganska sent innan det var hemdags och idag mår jag som sagt som jag förtjänar. Kunde varit värre dock, mycket tacksam för den sovmorgonen jag fick utav Tomas idag. Såg dagens ljus först vid halv ett, längesedan jag sov så länge.   

Tack för en riktigt härlig kväll, vem vet, nästa gång kanske vi tar oss ut också;) Nu ska jag återgå till att vara en lite lätt bakfull mamma.

/Lela

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett spår efter dig innan du stänger dörren, ingen tycker om en fönstertittare;)