Image Map

24 nov. 2011


Igår hade hela familjen en riktig heldag tillsammans, från tidig morgon till sen kväll. Tio över sex startade bilen sin 26-27 mil färd norrut, Ge-Kås. En massa shopping stod på schemat och en massa shopping blev det:)

Berget uppackat hemma.

Ska inte räkna upp allt vad det blev i detalj men nu är det fritt fram för vintern att komma för nu har både jag och William rejäla vinterkläder. Han hade det sen innan, lite kompletering bara medans jag däremot inte ägde något varmare än regnbyxor att ha i snön. Testade det förra vintern när vi åkte pulka och det var verkligen ingen höjdare.
En hel massa leksaker som han ska få i julklapp, radiostyrd bil, "my first computer", DUPLO och böcker bland annat.
Hi hi, ja just det! Tomas och jag är nu stolta (?) ägare av varsin oäkta one-piece;) De är så fula så jag nästan skäms för att erkänna det men de är sköna. Och det är enbart inom våra fyra väggar de ska användas.

Hela resan gick super, William var på rätt humör hela dagen och på det stora hela ganska nöjd med att åka kundvagn hela dagen. Lite mör idag har jag nog upplevt honom men imorgon är han på banan igen:)

/Lela 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett spår efter dig innan du stänger dörren, ingen tycker om en fönstertittare;)