Image Map

7 nov. 2011

Depend 202

-"Äntligen!", som Gert Fylking under flera år ropade på offentliggöringen av Nobelpriset i litteratur. Äntligen utropar jag för nu har vi kommit till slutet av de gamla Dependlacken och kan snart kliva in i den nya moderna världen igen=)

Sist ut av de gamla är Depend 202 som faktiskt fortfarande går att köpa så det kanske inte är så himla gammalt;)

Det är ett mellanlila cremelack som jag köpte för att ha i min första water marble. Och jag får nog säga att jag tycker den passar bättre i marbeling än som ensam manikyr. Lite för skarp i färgen utan att det händer något mer intressant än så.
Två lager krävdes för att framförallt få det jämnt, lite flyktigt och letade sig ner i nagelbanden. Ingen vaneanvändare av cremelack men antar att torktiden är normal för finishen.


/Lela      

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett spår efter dig innan du stänger dörren, ingen tycker om en fönstertittare;)