Image Map

15 nov. 2011

Isadora - 727 Merry Red


I förra veckan köpte jag ju på mig Isadoras jullack och självklart måste jag ju visa upp dem:) Vi börjar med det som är minst jag, 727 Merry Red.

Röda lack är något som jag generellt har väldigt svårt för, vackert på andra men jag känner mig otroligt tantig i. Tänkte att jag kanske skulle försöka jobba bort det och detta är ett snällt lack att börja med. Ett ganska skört lack med ljusröd/rosa bas fyllt med rött microglitter. 


Lätt att applicera, inga bekymmer med den breda Isadorapenslen här. Opakt på 3 lager och torkar fort precis som flaskan säger. Microglittret gör att det gnistrar lite spännande om naglarna. 
Jag tycker om detta lacket även om det inte är jag någonstans, kände mig väldig kvinnlig i det. 


      
Ibland är det kul att tänja gränser och i mitt fall var detta till att tänja ordentligt men jag blev positivt överraskad av att jag faktiskt trivdes så pass bra i det. Kommer nog använda detta igen, troligen julafton;)
Imorgon kommer nästa lack i kollektionen, 728 Black Galaxy. Förväntningen är hög:)
/Lela 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett spår efter dig innan du stänger dörren, ingen tycker om en fönstertittare;)