Image Map

15 nov. 2011

Sammanfattning


Dags att sammanfatta de av mig utvalda lacken ur Depends höstkollektion. Har svårt att rangordna dem alla tillsammans så det får bli två topplistor, en för de matta och en för cremeisarna. Känns dessutom mer rättvist att visa upp dem i sina egna kategorier.
Börjar med de matta och går nerifrån och upp.

Plats 3.

  Depend 262
  

Plats 2. 

  Depend 259

Plats 1.

Depend 258


Och nu till cremeisarna.

Plats 3.

  Depend 256


Plats 2.

Depend 264

Plats 1.

Depend 260

Summa kardemumma av allihop så finns det inget lack jag skyr som pesten, de tilltalar mig alla på sina egna sätt. Mest de matta då jag är svag för just matta lack just nu;) Men genom att lacka mig igenom dessa har fått mig att få upp ögonen för creme på ett helt nytt sätt. Alltid tyckt att de varit lite platta och tråkiga innan men jag tycker inte så längre, de är faktiskt ganska spännande. 
Vilken blev er favorit om ni hittade någon?

/Lela

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett spår efter dig innan du stänger dörren, ingen tycker om en fönstertittare;)