Image Map

13 mars 2014

China Glaze - Are You Jelly?

Detta har legat i arkivet sedan i somras och nu känns det aktuellt igen. För visst känns det bättre med lila jelly när det är sol ute?


Lila med en liten skvätt rosa i, fyra lager för att få den snygg. De första två lagerna är väldigt flammiga, tredje börjar det synas någon form av färg på naglarna och det fjärde gör det jämnt. 



Till skillnad från det galet tråkiga jellyn jag visade igår är detta riktigt snyggt. Fräscht, sommrigt och färgglatt. 



Inköpsställe: Transdesign.com
Kollektion: Sunsational jellys 2013

/Lela

9 kommentarer:

  1. Snygg färg! Man blir verkligen på vårhumör av den!

    SvaraRadera
  2. Härligt lysande sommarlila, helt klart känns det "rättare" att ta till såna färger när solen kommer fram. :-)

    SvaraRadera
  3. Otroligt glossigt och snyggt. Har varit nära att klicka hem detta flera gånger, men ändrar mig alltid pga att det är så skirt. Men visst blir man sugen...

    SvaraRadera
  4. Tjusigt! Har för mig att jag är inte var helt överygad på mig själv, men tycker det är så fint på andra. :-)

    SvaraRadera
  5. Det är så snyggt men håller med att dom två första lagren såg inte alls roliga ut, får nog göra en macka med mitt nån dag :)

    SvaraRadera

Lämna gärna ett spår efter dig innan du stänger dörren, ingen tycker om en fönstertittare;)