Image Map

4 mars 2014

Orly - Black Pixel

Tredje gången gillt. Ungefär så många gånger har jag burit Black Pixel innan utan att ha lyckats fota det. 



Inte för att det på något sätt är svårfotat, jag har helt enkelt bara glömt bort det. Varenda gång!




Väldigt enkelt och trevligt att lacka med, två lager flyter på som smör i solsken. Svart textur med utspritt finmalt silverglitter i, snyggt och alldeles lagom mycket av allt. 




Inköpsställe: Transdesign.com
Kollektion: Mega Pixel FX collection 2013

/Lela

8 kommentarer:

  1. Tycker svarta struktur lack är fina faktiskt. Finare än vad jag trodde jag skulle tycka att de är. Jag köpte IsaDoras black crush och det får jag nog nöja mig med, men fint var det här från Orly också!

    SvaraRadera
  2. Vad fint det var med ett svart texturlack! Har inte sett någon swatch på det förrän nu och jag gillar't!

    SvaraRadera
  3. Finare än jag trodde! Kul att med silverglittret. :)

    SvaraRadera
  4. Ser jätte snyggt och låter ju kanon att lacka med

    SvaraRadera
  5. Ett av dom få texturlacken som jag verkligen gillar.

    SvaraRadera
  6. SJUKT läckert lack :) och skön blogg

    Ny post ute...hur man får till Drömköket :)

    Ha en underbar dag

    LOVE Maria at inredningsvis - inredning it's, Swedish for decor :)

    SvaraRadera
  7. Det är verkligen ett snyggt lack! Jag tycker gillar det stenhårt!

    SvaraRadera

Lämna gärna ett spår efter dig innan du stänger dörren, ingen tycker om en fönstertittare;)