Image Map

11 mars 2014

GOSH - Early Green

Early Green, Tidigt Grön om man översätter det bokstavligen. Och visst är det tidigt vårgrönt. Ungefär så där som man önskar att träden hade sett ut just nu. 



Härlig pigg och glad färg. Är svag för denna nyansering och kan nästan aldrig låta bli dem när jag ser dem. De är ju så galna och underbara. 




Två lager för att bygga upp lacket opakt och ett tredje av gammal vana. Tveksamt om det faktiskt hade behövts. Men å andra sidan gör det inget för det är kul att lacka med så här härlig färg. 




Inköpsställe: Helsingörsbåten

/Lela

14 kommentarer:

  1. Jag är väldigt svag för den här nyansen på lack. Man blir så glad av den. Fint :)

    SvaraRadera
  2. *Smack* i ögonen! :D Vilken härlig och uppiggande färg!

    SvaraRadera
  3. Oj det var en härlig men speciellt färg... Men jag gillar den konstigt nog! :)

    SvaraRadera
  4. Superhärlig grön! Härligt att det inte behövdes underkläder också!

    SvaraRadera
  5. Jösses, vilket grönt lack! Även om det inte är någon favoritfärg för min personligen så blir jag väldigt glad av den ändå! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Svårt att inte bli glad av detta:)

      Radera
  6. Oj! Ett minst sagt fräscht lack :)

    SvaraRadera
  7. Härlig vårig färg. Älskar den! :)

    SvaraRadera
  8. Åh, vilken härligt grön färg! Gladgrön! :-)

    SvaraRadera

Lämna gärna ett spår efter dig innan du stänger dörren, ingen tycker om en fönstertittare;)