Image Map

14 mars 2014

Depend - 2027 Raspberry

Och så var det fredag igen, sköna fredag. Jag har jobbat lite mer än vanligt denna veckan vilket känns i både kropp och själ. Misstänker att det är så de allra flesta känner sig på fredagar, skönt med helg. 

Fredagar är synonymt med holografiskt hos Skimmerskuggan och givet så även denna fredag. Visar upp det näst sista holot från Depend holografiska kollektion 2012, Raspberry. 



Det är många månader sedan jag lackade med detta, minns inte om jag hade underkläder eller inte. Är ju generellt glad i att testa lacken för sig själva så min gissning är att det enbart är Raspberry på naglarna. Cirkus fyra lager kanske? De är ju förhållandevis skira. 



Det är en snygg färg, härligt bärig och jag kommer ihåg att jag trivdes bra i det när jag bar det. Håller tummarna för att Depend kommer med en ny liknande kollektion i framtiden, de gjorde det bra. 



Inköpsställe: Bubbelbox.se
Kollektion: Holographic 2012

/Lela

7 kommentarer:

  1. Mina tummar hålls definitivt för mer sånt här från Depend. Tror faktiskt inte jag köpte det här, men färgen är väldigt fin. Liksom de flesta ur kollektionen.

    SvaraRadera
  2. Ja de lyckades verkligen med sin holokollektion, och den här är en av mina favoriter! Älskar att den är så färgstark!

    SvaraRadera
  3. ÅÅÅ vilken underbar färg!

    SvaraRadera
  4. Trevligt med färgstarka hololack, även om det här är en lite för kall röd för att riktigt falla mig i smaken. Fina regnbågar, däremot!

    SvaraRadera
  5. Hur fint som helst, färgen är underbar

    SvaraRadera
  6. Finfina bilder, kul att se! Och ja, hoppas verkligen att Depend gör fler holokollektioner!

    SvaraRadera

Lämna gärna ett spår efter dig innan du stänger dörren, ingen tycker om en fönstertittare;)