Image Map

25 mars 2014

Sephora - Off The Hook

Förkylningen har mig i ett järngrepp, igår kväll somnade jag på soffan vid halv nio. Helt utslagen efter att ha jobbat, varit på utvecklingssamtal, sprungit runt stan, käkat med familjen och visat sonen hur man kan trolla fram glass på MAX. Misstänker att jag kommer få ångra det en vacker dag. 

Det var en snabb resumé av min dag igår och nu kommer en snabb resumé på ett lack jag bar någon gång i januari tror jag. 


Grått metalliclack med en uns lila uppblandat i det gråa. Tjock och krämig formula som täcker även mina ganska långa naglar på två lager. 



Snyggt men lite tråkigt lack. Jag är glad över den svaga lila nyans som finns med, utan den hade det varit ganska tråkigt. 



Inköpsställe: Present från Las Vegas
Kollektion: Disneyprincess, The Little Mermaid 2013

/Lela

6 kommentarer:

  1. Riktigt snyggt! Även jag håller mig hemma på soffan, men mest för att rösten sviker. Knepigt när man jobbar med kundservice via telefon..

    Krya på dig! Och ja, du kommer förmodligen att få ångra det där med glassen ;)

    SvaraRadera
  2. Tack! Jag blev nöjd med den och tyckte det var ett kul tema att göra :)

    SvaraRadera
  3. Snyggt! Jag älskar grått. Det ser ut som lite tip wear. Kom det isf direkt eller hade du burit det några dagar när du fotade?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag ser vad du menar men är faktiskt inte säker på om det verkligen är tip wear eller om det är ljuset som luras. Men oavsett så bar jag detta enbart för swatchning så om det nu är tip wear så uppkom det med en gång.

      Radera
  4. Fint, lite blyertsfeeling i det :D

    SvaraRadera

Lämna gärna ett spår efter dig innan du stänger dörren, ingen tycker om en fönstertittare;)