Image Map

6 mars 2014

Wet N Wild - Emerald Rock City

Tror jag med lätthet skulle kunna förköpa mig på den här typen av lack, smaragdgröna med skimmer i. 



Två lager krämig, härlig formula. Gick snabbt och enkelt att lacka med. Ett lager Seche på toppen för extra glans och ytterligare en dimension. 




Snyggt, klädsamt, elegant men ändå med mycket färg. Jag gillar det som sagt och jag tror att det är ett lack som tilltalar många. 




Inköpsställe: Beautyjoint.us
Kollektion: Ferige Heavy Metal Holiday 2013

/Lela

10 kommentarer:

  1. En extra dimension var verkligen rätt ord! Vilket djup!

    SvaraRadera
  2. Jättefint lack! Jag håller helt med dig, jag skulle lätt kunna förköpa mig på smaragdgröna skimmerlack. Har alldeles för många redan! :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Försöker stoppa mig själv men det är inte så lätt alla gånger, uppenbarligen;)

      Radera
  3. Man KAN bara inte ha för många lack i den här gröna nyansen, en fullkomlig omöjlighet. :D Alltid snyggt med smaragdgrönt skimmer!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Är du helt säker på det? För om du är helt säker så tar jag dig på ditt ord och fortsätter köper smaragdgröna lack;)

      Radera
  4. Herregud jag storknar så snyggt! Men visst har jag också många liknande men vill ha fler!

    SvaraRadera
  5. Fullständigt ljuvligt! Och det finns knappt något vackrare än smaragdgröna lack med skimmer. :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är något alldeles speciellt med lack i denna nyansen.

      Radera
  6. Kan bara hålla med dej, jättefin.

    SvaraRadera

Lämna gärna ett spår efter dig innan du stänger dörren, ingen tycker om en fönstertittare;)