Image Map

27 mars 2014

Gina Tricot - Sea Bug

Här kommer en extrem snygging från Gina Tricot, Sea Bug.


Möjligt att jag uppfinner ett nytt ord här nu men havsfärgad teal, förstår ni mig då? Havsfärgad teal med svärtade kanter, underbart och så snyggt. Två lager med tjock, metallisk formula. 



Vet att detta hängde kvar på naglarna under ett par dagar när jag bar det. Sea Bug är helt rätt lack för mig och jag vet att ni är många med mig där ute som delar min förälskelse till denna typ av lack. 



Inköpsställe: Gina Tricot

/Lela

13 kommentarer:

  1. Ginas lack är ju så fina och bra :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. De har många snygga lack och kvalitén är förvånansvärt bra:)

      Radera
  2. My cup of tea som det heter på engelska. Så snyggt och jättefint på dina naglar!

    SvaraRadera
  3. Det där lacket är det dregelvarning på ju!

    SvaraRadera
  4. Snyggt! Måste ta mig en titt på Ginas lack. Har alltid tänkt att de kanske inte är så bra kvalitet, men jag får nog ta och tänka om!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det tycker jag du ska göra, tänka om alltså. De har riktigt bra kvalité på sina lack, föredrar Ginas egna framför H&Ms egna till exempel.

      Radera
  5. Så snyggt! Haft detta på vill ha listan ett tag och nu när jag ser dina bilder vill jag verkligen ha det

    SvaraRadera
    Svar
    1. Gillar att vara orsak till ha-begär;)

      Radera
  6. Oh la la vad läckert! Funderar starkt på att köpa det idag bara för att du visade det!

    SvaraRadera
    Svar
    1. åh, hoppas att det blev ett inköp:)

      Radera

Lämna gärna ett spår efter dig innan du stänger dörren, ingen tycker om en fönstertittare;)