Image Map

22 mars 2014

Förlåt!

Det blir inget inlägg om vitbalans idag, jag ber så hemskt mycket om ursäkt för detta. Jag vet att det var några som hade sett fram emot det. 

Har jobbat lite fler timmar än jag är van vid denna veckan, haft en sambo som jobbat mer än han varit hemma, haft übertrevligt spontantbesök av Tove på Nail Me, jobbat lite natt och så där rent allmänt lidit av extrem trötthet. 
Så jag har helt enkelt inte orkat ta mig för att sätta samman ett riktigt bra inlägg. Och om jag inte kan göra det ordentligt så känns det inte schysst att publicera något. 

Men jag lovar att ta mig i kragen under nästa vecka och återkomma i full styrka nästa lördag!

/Lela

1 kommentar:

  1. Man måste få vara och ladda sina batterier också! Sköt om dig och njut av vårsolen!

    SvaraRadera

Lämna gärna ett spår efter dig innan du stänger dörren, ingen tycker om en fönstertittare;)