Image Map

2 mars 2012

Nyinköp och jubileum:)

En fredagshandling senare på MAXI var jag tre nya nagellack rikare och 60 kronor fattigare. 


Mitt lokala MAXI har precis byggt om sin kosmetikaavdelning och i samband med detta utökat nagelsortimentet en hel del. Kiss nailart pack, större utbud på dekaler och framförallt hade de plockat in budgetmärket MNY. Nu var det inga MNY som fick följa med hem utan tre äldre IsaDora-lack som jag faktiskt inte tror jag sett innan.


93 - Brisk Yellow, 76 - Glorious Orange och 621 - Diamond Blue
De kändes alla ganska våriga, främst 93:an och 76:an. 76:an har dessutom ganska mycket guldskimmer i sig, ska bli spännande om jag tycker om dessa eller inte. 


Vad är det som är jubileum då? Jo min samling står nu på 200 flaskor nagellack, egentligen är det ganska många fler men jag har valt att inte räkna med nailart-lacken samt bas-/topplacken. Så någon av dessa tre flaskor ska alltså få äran att få nummer 200 tilldelat till sig, undrar vilket det ska bli. Förslag någon?;)


/Lela

10 kommentarer:

  1. Japp, jag tycker 76:an ska få det. Den ser så glad och liksom festaktig ut.

    SvaraRadera
    Svar
    1. 76:an får det bli, ja den är helt klart mest fest av de tre.

      Radera
  2. Grattis till att ha nått 200-strecket! :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tackar tackar, är jag en i gänget nu då?;)

      Radera
  3. Jag röstar också på 76an, med allt sitt guldskimmer. En riktig medaljvinnare. Tack för en jättefin och inspirerande blogg!

    SvaraRadera
    Svar
    1. 76:an blev det med slutresultat 2-1. Varsågod och kul att du hittat hit, alltid spännande med nya besökare som vågar kommentera:)

      Radera
  4. Jag fick också hem 93 och 76 för 20 kronor styck! Fast på Kvantum. Spännande, det verkar som Ica försöker bli av med dem!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ha ha, skulle kunna vara så:) Men de har nog hängt med ett tag för jag kan inte hitta någon info om dem. Vet du möjligen från vilka släpp de kommer, samma kanske tom?

      Radera

Lämna gärna ett spår efter dig innan du stänger dörren, ingen tycker om en fönstertittare;)