Image Map

25 mars 2012

Våfflor och gips

Vår söndag har varit av väldig blandad karaktär. Först åkte William och Tomas iväg till Wämöparken tillsammans med en annan pappa och hans två barn. Jag stannade kvar hemma i sängen och fick en L-Å-N-G sovmorgon, så underbart och uppskattat:)
Lagom tills dess att jag masade mig upp ur sängen kom en trött men nöjd liten pojke hem tillsammans med sin också ganska trötta pappa. Den trötta pojken hamnade i säng och den lite mindre trötta pappan började riva gips i taket. 




Hur William kunde sova i allt det oväsendet som var kan jag inte förstå. Hans rum ligger typ 1½-2 meter från där stegen står. 


När William vaknade till liv igen efter nästan 3 timmars sömn så gräddade vi våfflor och fikade ute på altanen, härligt:) Jag föredrar den nedre bilden framför den övre.




/Lela

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett spår efter dig innan du stänger dörren, ingen tycker om en fönstertittare;)