Image Map

22 mars 2012

OMG:D

Många av er känner säkert till att Cactus nu har skrapat ihop en komplett kollektion av China Glaze OMG-collection. (knappt avundsjuk alls) I jakten på de mer sällsynta flaskorna fick hon en del dubbletter som hon för ett litet tag sedan valde att med hjälp av lottning lägga ut till försäljning. 


Jag anmälde givetvis mitt intresse på de tre flaskorna som var aktuella men ansåg att med antalet deltagare var chansen ganska minimal. Jag hade fel:D


Idag dök den upp i brevlådan, mitt första lack i den serien!


China Glaze - FYI
Är så lycklig över detta och kan inte tacka Cactus nog för att hon valde att lägga ut dessa och framförallt för att hon lyckades dra mitt namn ur den svarta hatten. (om hon nu använde en svart hatt)


Inte nog med att hon var snabb som attan med att skicka lacket efter att pengarna syntes hos henne. Hon var dessutom så gullig att hon hade skickat med ett ark med stickers. Här snackar vi om en tjej som vet vad DLE* betyder:)


Ni som tittar noga får en smygtitt på vad som bjuds imorgon, holofredag.


/Lela


*DLE = det lilla extra

6 kommentarer:

  1. Visst är hon rar lilla Cactus? :)
    Jättefint lack, jag var också med i hatten på det, men tycker det inte gör något alls att det var du som fick det och inte jag.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja hon är så rar så:)
      Vad skönt att du känner så, slipper jag ha dåligt samvete för att jag "knep" det före någon annan:)

      Radera
  2. Hahaha, ingen svart hatt men väl Random.org :) Det är roligt att två av de tre lacken lottades till folk med egna bloggar så att jag får se dem på bild sen också :)
    Hoppas nu att inte samlandet drar iväg med dig för mycket för resten av kollektionen ;D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Random.org är väl tvåtusentalets svarta hatt så det stämde ju oavsett:) Du kommer garanterat att få se bilder så småningom, ska bara vänta in rätt tillfälle:) Det kommer det med all sannolikhet göra och jag kommer skylla alltihopa på dig;)

      Radera

Lämna gärna ett spår efter dig innan du stänger dörren, ingen tycker om en fönstertittare;)