Image Map

15 mars 2012

Color Club - Rule Breaker

Ytterligare ett grönt skönt lack, det är inte någon som undgått att jag gillar gröna lack hoppas jag:)

Rule Breaker, mörkt teal-grönt skimmerlack. Nästan lite metallisk finish på grund av allt sitt skimmer. Lite mörkare än de gröna jag vanligtvis brukar trilla dit hårt för men det är ju bara så vackert!


Opakt på två lager och torkar snabbt. Color Club som märke bara växer i mina ögon nu när jag testat ett par stycken, bra prisvärda lack med mängder av urläckra färger.






Kollektion: Beautyzone2007 på Ebay
Inköpsställe: Wild at Heart 2009

/Lela

5 kommentarer:

  1. Jag gillar verkligen också det här. Härligt glansigt!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja detta är inte svårt alls att tycka om:)

      Radera
  2. Visst är Color Club ett toppenmärke! :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, de fyra-fem flaskor jag testat av nu gillar jag starkt. Enda negativa är att det inte sitter kvar så länge, om man nu mot förmodan skulle vilja behålla en manikyr längre än två dagar;)

      Radera

Lämna gärna ett spår efter dig innan du stänger dörren, ingen tycker om en fönstertittare;)