Image Map

9 mars 2012

Glitter Gal - Green Holo

Fredag igen och jag känner mig som en fånge i mitt egna hus. Sonen är fortfarande inte kry, varit hemma hela veckan och just nu känns det som om jag aldrig kommer komma tillbaka till jobbet:( Nu kanske några höjer på ögonbrynen att jag hellre vill komma tillbaka till jobbet än att sonen ska bli frisk, så är det inte. 
Sonen är frisk på alla sätt och vis förutom i magen, hur lång tid ska det egentligen ta innan den ställt in sig rätt igen??! Sen har jag ju precis kommit tillbaka till jobbet och jag såg faktiskt fram emot att få börja jobba igen. Men nu känns det inte som jag gjort annat än VAB:at de senaste veckorna.

Ja ja, tids nog blir nog hans mage OK igen och jag får jobba, nu är det fredag och vi ska muntra upp oss med lite sköna regnbågar!

Glitter Gal - Green Holo bjuder på massor av regnbågar, precis så här man vill att ett hololack ska bete sig:) Hade jag fått ändra på någonting så hade det varit att basfärgen var lite starkare och tuffare. Å andra sidan så är det nu fritt fram för det underbara skådespel som syns på naglarna.


Två tunna lager av denna skönhet, inte helt opakt men jag blev snål när jag lackade med det och stoppade mig själv vid två. Det är ju ingen som ser mina naglar nu ändå så vad spelar det för roll tänkte jag. 


Mitt solljuslysrör som annars brukar vara tacksamt att fota under kunde inte locka fram full effekt och utomhus lyser solen med sin frånvaro så jag fick testa att fota under stora takfläkten istället. Där sprakade det loss på riktigt, bildspam:)





Ni får blunda för att färgåtergivningen är si så där, nog för att jag har ganska röd hy men inte tusan är den som ett stopplyse. Nu var det ju faktiskt holoeffekten som skulle fram och då får det andra stryka på foten. 



Inköpsställe: Ilarowe.com
Kollektion: 3D Holographic

/Lela

5 kommentarer:

Lämna gärna ett spår efter dig innan du stänger dörren, ingen tycker om en fönstertittare;)