Image Map

29 maj 2012

Gästnaglar

Har haft min ena syster hos oss hela helgen även denna helgen. Hon hjälper oss att  hålla koll på den lilla tokiga ungen medans vi försöker snickra och bygga så vi hinner  färdigt innan sommaren tar riktig fart med panelbytet. 


Denna helgen ville hon få sina naglar fixade och det kunde hon ju vara värd tyckte jag;) Så det blev förlängningar i form av tippar som sedan pryddes av en lila gradient. Just det lila valde jag, en stor kontrast mot min syster i övrigt då hon inte är så flickig av sig.





Denna gången blev det faktiskt bra. Förra gången misslyckades jag grovt då tipparna pekade nästan rätt upp, nu följer de nagelbädden fint och snyggt. Hon själv blev väldigt nöjd med dem, iallafall var det så hon sa;)


/Lela

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett spår efter dig innan du stänger dörren, ingen tycker om en fönstertittare;)