Image Map

19 maj 2012

Bristande entusiasm

Nu är det kväll, William har gladeligen gått och lagt sig, Tomas är iväg med jobbet och jag har hela kvällen för mig själv. Min tanke var att gå bananas med alla lack och måla naglarna hela kvällen men min entusiasm infinner sig inte riktigt som jag hade tänkt.


För att underhålla William har vi besökt inte mindre än två loppisar idag, en vanlig och en barnloppis. Det vi fick med oss hem var en lycklig glad son och en trasig leksakslastbil för en tia. William valde den alldeles själv. Wämöparken är ett ypperligt sätt att underhålla barn på så de blir trötta och somnar gott på kvällen:) Det finns ju så mycket kul där, lekpark, djur, gräsmattor att springa på, backar att klättra i och dammar med fiskar att titta på. 


Vad som inte var lika underhållande var min rygg, den kändes bra de första timmarna idag men ju mer klockan blev dessto värre kändes ryggen. Lagom till William hoppade i säng gick jag omkring med ryggen vinklad i 90 grader. Någon som behöver en stor vinkelhake? Jag ställer upp mot en billig penning!!


Så nu när jag har kvällen alldeles för mig själv sitter jag grymtandes i soffan och jämrar mig över min onda rygg. Alla roliga lack känns inte längre det minsta roliga längre.... Vilket snöpligt slut på en så annars mysig dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett spår efter dig innan du stänger dörren, ingen tycker om en fönstertittare;)